GARANTİ VE İADE ŞARTLARI

Garanti şartları nelerdir?
Tüm ürünlerimiz ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte size en yakın yetkili teknik servise teslim edebilirsiniz. Yetkili teknik servis bilgilerine garanti belgesi ve kullanım kılavuzlarından ulaşabilirsiniz. Bünyemizde teknik servisimiz yoktur.
Bize garanti kapsamında gönderdiğiniz ürünler tarafımızdan yetkili servislere ve tedarikçilere sizin adınıza gönderilmekte ve sonuç beklenmektedir. Garanti kapsamında bize gönderilen ürünlerin ulaşım bedeli müşterilerimize aittir. Arızalı ürünü doğrudan yetkili servise götürmeniz ya da göndermeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlar. Yetkili Servis ile problem yaşadığınızda bize başvurabilirsiniz.

İade ürün gönderirken dikkat etmeniz gerekenler nelerdir?
1)  Ambalajı açılmamış, üründe ve ambalajında herhangi bir bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma olmamalıdır.
2) Ürünün tüm aksesuarları ile birlikte orjinal ambalajında ve kutusunda gönderilmesi gerekir
3) Ürünle birlikte size gönderilen 2 Nüsha faturanın yine ürünle birlikte iade edilmesi zorunludur
4) İade ürünün kargoya teslimi sırasında ürünün zarar görmeyecek şekilde muhafaza edilmesi gerekir,  Ürünün orjinal ambalajına herhangi bir kargo etiketi yada adres kağıdı yapıştırılmamalıdır.
5) İade edilecek ürün anlaşmalı olduğumuz kargo şirketiyle geri gönderilmelidir

Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler nelerdir?
1)Alıcının isteği ile kişiye özel olarak üretilen, üzerinde değişiklik veya ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler
2)Hijyenikliği bozulabilecek beslenme aksesuarları, biberon, emzik, gögüs pedi, bebek bezi, göğüs pompaları ve emzirme ürünleri, iç çamaşırlar, yıkanmış tekstil ürünleri, kozmetik ürünler, kremler vb.. ürünlerin kesinlikle iade veya değişimi söz konusu değildir.
3)Alıcı tarafından açılmış olan ses veya görüntü kayıtları (DVD, CD ve Kaset vb.), basılı ürünler (Kitap, dergi vb.), yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri
4)Gıda ürünleri (mama, içecek vs.) Çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler
5)Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler (Külçe, Ziynet Altın ve Gümüş kategorisindeki tüm ürünler vb.)
 
Cayma hakkı sürecinde iade kargo ücreti kime aittir?
İade ve değişimlerde kargo ücreti ALICI'ya aittir.  Ayıplı ürün, eksik yada arızalı ürünlerin iade ve değişimlerinde ise kargo ücreti SATICI'ya aittir.
NOT : İadeniz onaylandıktan sonra tarafınıza iade edilecek tutar, fatura üzerindeki ürün/ürünlerin bedelidir. Kargo, kullanılan bir hizmet olduğundan, bedeli iade edilememektedir. Eğer iade ettiğiniz ürünün bedeli siparişinizdeki toplam tutardan düşüldüğünde ücretsiz kargo hakkınızı kaybediyorsanız, iade edilecek tutardan kargo bedeli düşülmektedir.
 
Ürünü kullansak bile iade edebilir miyiz?
Ürün ancak olağan bir gözden geçirmenin gerektirdiği ölçüde kullanabilir. Aksi takdirde alıcı cayma hakkını kullanamaz.
 
Ürüne zarar verilmesi durumunda alıcı cayma hakkını kullanıp ürünü iade edebilir mi?
Mevzuat gereği, ürünün değerinin azalması veya iadeyi imkânsız kılan bir nedenin varlığı, cayma hakkının kullanılmasına engel olmaz. Ancak ürünün değerinin azalması veya iadeyi imkânsızlaşması alıcının kusurundan kaynaklanıyorsa, alıcının, ürünün değerini veya değerindeki azalmayı satıcıya tazmin etmesi gerekir. Bu durumda, satıcı zararınızı tazmin edebilmek için, ürün değerinin azalmasına ilişkin alıcı hakkında yasal yollara başvurabilir.
 
Ürünü iade etmek için ne kadar süremiz var?
Teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde ürünü şirketimize göndermelisiniz.
Sipariş verdikten sonra iptal ettirmek isterseniz lütfen sipariş verdiğiniz gün mesai bitimi olan saat 16.00'ye kadar info@babyplanet.com.tr  yada müşteri hizmetleri numarasına sipariş numaranızı, iade neden ve talebinizi iletiniz.  (Ürünlerimiz aynı gün kargo prensibiyle stoktan gönderildiği için iptal sürecinde lütfen saat 16:00'den önce bize bilgi veriniz.)